Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем при 147 не загравя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
    офф колега станаха вече много нещата за смяна ламбда , вариатор , термостат и имам вакум в резервоара . Абе май чак на лято ще оправям всичко .
    Термостата не е скъп, препоръчвам ти да си го смениш, в предвид застудяването което идва, другото когато може..........

    Comment


    • #17
      добре какво става когато ДВГ-то работи студен. Преди работех като шофьор и карах Пежо Боксер 2.0HDI зимата не вдигна нито веднъж повече от 75 градуса ,а буса беше на 5000 км.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
        добре какво става когато ДВГ-то работи студен. Преди работех като шофьор и карах Пежо Боксер 2.0HDI зимата не вдигна нито веднъж повече от 75 градуса ,а буса беше на 5000 км.
        За дизел е нормално.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #19
          Е как бе колега нищо нормално няма в това! Всяка кола си има параметри в които трябва да се придържа ... ако се отклонява от тях значи има проблем. И моята и смених прясно термостат, радиатор и антифриз обаче продължава в града да загрява до 95 и охлажда до 75... и ще търся проблема че не ми харесва.
          Във връзка с това искам да попитам, понеже на бравото има две перки и две степени на работа(бърза/бавна) на 2.0 ТС има ли такова нещо(перката е една това го видях) да търся този реостат да го сменя на първата степен на перката?

          Само за справка на бравото след смяна на термостат си я заковава на 90 и не мърда, а е дизел.
          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
          Bravo 1.9JTD 2000

          Comment


          • #20
            При моето GTV са две перките 2.0 TS ама незнам как работят колега.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщение
              Искам да попитам колегите дали е нормално, и колко е ненормално да не ми заграва колата на дълъг път при извън градско не ми вдига над 70С в градско каране може да се доближи до 90, но на извънградско дори при равномерно каране и дистанция от 200 км ми заковава на 70 градуса по показанията на таблото,мисля си че не е оптималната темпераура за 1.6 бензинов двигател,има ли нещо нередно и дали се увеличава разхода на гориво?
              И при мене е същото и НЕ е нормално. Причината е в термостата - трябва да се подмени. Ролята му е да поддържа оптимална температура на работа на двигателя(търтея е дал таблица). Ако е под оптималната разхода може да дойде и с литър по-голям, ако е над нея се амортизира двигателя. Ти и аз сме с първия случай и на дълъг път не може да ни загреят колите, когато се движим с по-голяма скорост и въздушният поток е по-силен респ. охлаждането е по-лесно. Дядо ми някога слагаше на Москвича картон пред радиатора през зимата за да загрее, а Ифите и Шкодите дори бяха с много смешни правоъгълници изрязани от мокет. Интересно е, че този проблем не се забелязваше при ЗиЛ и ГАЗ, все пак в Русия зимата е по-студена!
              Last edited by h.marinsky; d.m.y г., 22:50.

              Comment


              • #22
                И при мен е така.Днес я оставих в сервиза да и сменят термостата и датчика.Утре ще видя да ли вдига градуси извън града.
                алфа 156 1.8тс16v

                Comment


                • #23
                  Да, намерих в два магазин ,е ауто италия в Бургас за 83 лв с поръчка и доставка от София и в нещо като магазин на Бош 98 лв на BERTH който си идва с термо датчика.Като го сменя ще кажа дали се е подобрило състоянието
                  Алфа Ромео 147 1.6 TS

                  Comment


                  • #24
                    м да ама го върнах оказа се че моя има една лула по малко или за един маркуч по малко , на вниманието на колегите прди да сменят термостата да видят кой модел е точно техния защото по рама излиза този модел но се оказва че има и друг, на който този допълнителен извод е заводски запушен
                    Алфа Ромео 147 1.6 TS

                    Comment


                    • #25
                      Преди малко си взех колата от сервиза и пробвах на извън градско.Сега вече с новия термостат си подържа 90 градуса.Преди стрелката не минаваше над 60 градуса извън града.Между другото имам чуството че двигателя работи сега и по-тихо.
                      алфа 156 1.8тс16v

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от rustson Покажи съобщение
                        Е как бе колега нищо нормално няма в това! Всяка кола си има параметри в които трябва да се придържа ... ако се отклонява от тях значи има проблем. И моята и смених прясно термостат, радиатор и антифриз обаче продължава в града да загрява до 95 и охлажда до 75... и ще търся проблема че не ми харесва.
                        Във връзка с това искам да попитам, понеже на бравото има две перки и две степени на работа(бърза/бавна) на 2.0 ТС има ли такова нещо(перката е една това го видях) да търся този реостат да го сменя на първата степен на перката?

                        Само за справка на бравото след смяна на термостат си я заковава на 90 и не мърда, а е дизел.
                        Преди няколко години карах чисто нов от магазина Boxer 2.8 HDI зимата изобщо не можеше да загрее нито градско нито извън градско.Слагах му разни кашони отпред.Термостата му иначе трябва да отваря при 82 градуса.А за перката на 2.0 ТС изобщо не съм обърнал внимание на колко скорости работи.
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment

                        Working...
                        X